Skywalker Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag och Poja2000 har en starwarsklubb där alla starwarsälskare kan bli medlemmar, det finns inga krav utom att man måste sett filmerna. Ni kan säga att ni vill bli medlemmar här eller pm:a mig eller poja2000 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag och Poja2000 har en starwarsklubb där alla starwarsälskare kan bli medlemmar, det finns inga krav utom att man måste sett filmerna. Ni kan säga att ni vill bli medlemmar här eller pm:a mig eller poja2000 :) Jag har sett alla och en liten bit av 2:an men annars så har jag sett alla som kommit ut men gör det nåt för jag blir gärna med! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Starwars SUGER TOTALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Starwars SUGER TOTALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok, om du nu tycker det behöver du heller inte va med, men donaldduckgenius får väldigt gärna va med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Får jag vara med? Jag har sett alla utom 3:an :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 visst du får va med, ingen har ju sett trean än ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 nee.jag vet.Men tack för att jag fick vara med! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 När man blir blir medlem kan man ju om man vill skriva Medlem i SWKlubb i sin signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 När man blir blir medlem kan man ju om man vill skriva Medlem i SWKlubb i sin signatur Det är fixat nu! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Får jag vara med i eran klubb? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 ok.Gör det nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.