Nami Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det var ju det jag sa -_- Ett gammalt Diamond till GBC: den är inte gjord av Nintendo! Och den nya Diamond till DS som är gjort av Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 chaos black är j*vla mkt fake..jag har det.man kan inte inte klara andra gymet för man behöver surf för att komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men kanske kan byta surf från något annat spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 man kan väl inte byta hmmsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 vad är hmmsn? På ett gamalt diamond,finns det dragonair på framsidan har jag för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Pokémon Quartz är ett f*n-spel gjort av Teh Baro. http://www.theud.com/pokecommunity/showthread.php?t=64133 Jätte kul men det finns snubbar som laddar ner det på GameBoy Advance kassetter och säljer dem vilket gör att folk missförstår och tror det är en dålig fake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Alltså hur många fake pokemon spel finns det? Jag tittade på på tradera och hittade pokemon chaos black , Pokemon Frigos return , pokemon Naranja , Pokemon Peerla (lägg märke till Lucario på framsidan till pokemon peerla) och sist så har vi pokemon Quartz det tror jag var alla. Men finns det några andra Fake spel förutom dom och pokemon jade och diamond. Det ser ut att vara ett annat språk än engelska: Till exempel så skulle "Peerla" betyda "Pearl", och Pokémon Pearl finns det ju ett spel som heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jo men den har ju inte samma framsida som pokemon pearl + att det är till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ett snabbt svar: Fake. Så fort inte Nintendo har gjort dom är det fake. Dock är det en bra fake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Som ditt spel.Är det fejk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg