Outsider Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 jag behöver ett tips på en bra vatten pokemon,men inte blastoise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Om du har Y/B/R: Starmie,gyrados,dewgong. Om du har G/S/C: Feraligatr,Octyvelly. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 jag pratar om pokemon blue btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Gyarados är bra. vaporeon har mycket HP kingler har hög attack. Cloyster har hög defense Tentacruel har hög special. Starmie har hög speed. men jag skulle nog ha valt Gyarados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 I genomsnitt har en magikarp mer speed än gyrados i samma level,ta i så fall kingler/starmie.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 enligt http://pokedex.kary.ca/gscrank.txt så är gyarados den bästa vattenpkmn:en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag rekomennderar Tenracruel som har möjlighet att lära sig mycket kraftfulla attacker som till exempel Hydra Pump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 gyarados är den ända vatten pkmn (förutom magikarp kanske) som inte är svag mot löv. och hyper beam är extremt kraftig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Gyarados Cloyster Dewgong Poliwrath Starmie Seaking Tentacruel Kingler Det e mina tips :). Redigerat 2 November 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 gyarados är den ända vatten pkmn (förutom magikarp kanske) som inte är svag mot löv. och hyper beam är extremt kraftig. Magikjarp är ju inte bra, den kan ju bara lära sig Splash som inte ens skadar motståndaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 gyarados är den ända vatten pkmn (förutom magikarp kanske) som inte är svag mot löv. och hyper beam är extremt kraftig. Glöm inte Tackle o Flail va!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 gyarados är den ända vatten pkmn (förutom magikarp kanske) som inte är svag mot löv. och hyper beam är extremt kraftig. Men de är inte heller så vidare bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg