ShitBreakSean Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 tack :) baksidan på fodralet framsidan av fodralet kommer snart med fler bilder :) förlåt att bilderna är fel vinklade men fodralet kunde inte synas så bra annars! :( Lite dålig kvalitet kanske, svårt och se vad det står, men jag tror inte att koden står där... När jag köpte Half-Life 1 Anthology så fick jag med något blad som det står "Quick Reference Card" på, lite info om menyn i spelt och annat. Koden jag behövde för att aktivera spelet fanns också där. Du fick inte med något litet blad eller något liknanade? har du kollat igenom alla papper och sådant du fick med?? Hoppas det löser sig för dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 kan du inte ta kort på mannualen då? ps. om du inte vill ha accet snott så lär du få censuera texten innan du lägger ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 tack :) baksidan på fodralet framsidan av fodralet kommer snart med fler bilder :) förlåt att bilderna är fel vinklade men fodralet kunde inte synas så bra annars! :( ja jag har kollat igenom alla papper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Gå till affären och fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg