Aegzor Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Hej! Kan någon säga hur man fixar en lätt liten ram till sina konstverk som man gjort i Photoshop CS2 ? Behöver inte vara nåt komplicerat, räcker med en liten svart rand runt kanterna. Tack i förhand. //medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Gör ett nytt lager (Layer) Markera allt (ctrl+a) Edit->Stroke Välj 1px, inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Du borde förstå Sandkakas förklaring, men om du vill kan jag försöka skaffa en bildguide (jag har gjort den innan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ja gärna, jag älskar att göra bilder i PS efter bild-guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ja gärna, jag älskar att göra bilder i PS efter bild-guider. Ja det är jättekul att experimentera med bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 En lite mer avancerad. Gör ett nytt lager (Layer) Markera allt (ctrl+a) Edit->Stroke Välj 1px, center, svart Gör ett nytt lager Markera allt Edit>Stroke Välj 2 px, inside, vit Högerklicka på Lagret med den vita stroken. Välj blending options. Välj stroke 1 px, center, svart. Sätt lagret på overlay. :) Hoppas du förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 tackar. ska testa imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Här har du en bra guide :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 tack, men jag vill bara ha ett "streck" som ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Följ mina instruktioner så får du en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, jag vet, har redan fått svaret av dej (?).. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.