Addeboi Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 köpte WoW idag men cd 3 funkade INTE SÅ jag MÅSTE fara IMORRN IGEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 OK, Själv tycker jag att det var ett dåligt val, det kostar så mycket och är himlans tidkrävande vid högre nivåer. Jag vet detta av min egen och mina vänners erfarenhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) gillar tidskrävande spel + bara för att du e 12 år och får 100 i månaden Redigerat 1 November 2006 av adiis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 OK, Själv tycker jag att det var ett dåligt val, det kostar så mycket och är himlans tidkrävande vid högre nivåer. Jag vet detta av min egen och mina vänners erfarenhet. Han har nog redan bestämt sig så... häll käft? Tycker du ska fixa nya skivor ja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 OK, Själv tycker jag att det var ett dåligt val, det kostar så mycket och är himlans tidkrävande vid högre nivåer. Jag vet detta av min egen och mina vänners erfarenhet. Tycer jag med wow äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 WoW FTW!!!! hooooooooooorde, jag ber dig adiis, när du får igång ditt WoW gör en horde på servern: Khadgar, och informera mig sedan med ett PM vad du heter så kan jag invita dig till The Swedish Bloodhorde (den störst svenska guilden på realem enligt mig) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 största? haha in your dreams? har ni ens en lvl 60? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 inte lv 60 nej, men vi är ändå en av dom största SVENSKA! guild på khadgar med nästan 250 members svenska ally guilder på Khadgar har typ 175 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag kanske kan joina =) men vad ligger medelleveln på? vad är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Eller gör en på alliance på Shadow moon och medela mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 och så kan man ju allti spela på trollbane :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 §1.25 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg