Hoppa till innehåll

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.


Amaeli

Rekommendera inlägg

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

Jag är också rätt aktiv :) .Men jag brukar mest vara i Pokemon Forumet.Där är det inte dött!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

Menar du det här speciella underforumet, eller hela sidan (www.fuska.se)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten...

Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga?

Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg.

 

:P jag tycker också att jag e ganska aktiv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.

 

Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kan man inte göra reklam för sidan då? Typ skicka runt mejl eller nåt sånt? Då kanske fler folk får upp intresset.

Å andra sidan så är ju nästan alla medlemmar på sidan mer eller mindre spel och data-intresserade. Så om man gjorde om sidan lite grann så skulle kanske fler melemmar tillkomma, och förhoppningsvis vara aktiva.

Om man får Fuska.se att likna ett community center, öppen för mer än bara spelintresserade personer, så kanske intresset växer lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...