Amaeli Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten... Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga? Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 man kan ta bort alla dumma regler eller kan man göra reklam på andra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 hmm..hur vill du ha det? mer medelmmar eller mer aktiva medelmmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten... Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga? Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg. Jag är också rätt aktiv :) .Men jag brukar mest vara i Pokemon Forumet.Där är det inte dött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Spelforumen är ganska aktiva, och det här är en spelfusk sida. Att färre bryr sig om själva fuska.se i fuska.se forumet är en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Menar du klagomål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten... Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga? Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg. Menar du det här speciella underforumet, eller hela sidan (www.fuska.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det känns som att jag,lillberra,Ripto och Dolphin står för den mesta aktiviteten... Vi behöver verkligen mer medlemmar, kan ingen komma med lite tips till Admin hur vi ska gå till väga? Själv tipsar jag alla jag stöter på och har fått många att joina doc ingen har gjort mer än ett eller två inlägg. :P jag tycker också att jag e ganska aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen. Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan. Redigerat 2 November 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ja men nu är ju nya veteraner på ingång ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det skulle vara roligt med fler aktiva medlemmar, men hur ska vi få dem att skriva i forumet? Det är många som besöker sidan, men de är inte aktiva i forumet. I stället letar de fusk eller spelar i spelhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Men kan man inte göra reklam för sidan då? Typ skicka runt mejl eller nåt sånt? Då kanske fler folk får upp intresset. Å andra sidan så är ju nästan alla medlemmar på sidan mer eller mindre spel och data-intresserade. Så om man gjorde om sidan lite grann så skulle kanske fler melemmar tillkomma, och förhoppningsvis vara aktiva. Om man får Fuska.se att likna ett community center, öppen för mer än bara spelintresserade personer, så kanske intresset växer lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.