Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag tror det inte skulla funka med ett så kallat "Spam forum" för då skulle antagligen massa bara vara där ijnne och nästan aldrig vara utanför. och vi har redan Gruppforumen..... Fuska.se börjar mer och mer likna ett community... :( Det är inte ens många som stannar kvar tills "#2 medlem" !! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag tror det inte skulla funka med ett så kallat "Spam forum" för då skulle antagligen massa bara vara där ijnne och nästan aldrig vara utanför. och vi har redan Gruppforumen..... Fuska.se börjar mer och mer likna ett community... :( Det är inte ens många som stannar kvar tills "#2 medlem" !! :o Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) jag tror det inte skulla funka med ett så kallat "Spam forum" för då skulle antagligen massa bara vara där ijnne och nästan aldrig vara utanför. och vi har redan Gruppforumen..... Fuska.se börjar mer och mer likna ett community... :( Det är inte ens många som stannar kvar tills "#2 medlem" !! :o helt rätt, det är sant (tyvärr) :( och på grund av att många veteraner (Tomatketchup i pokemon-forumet t.ex.) slutar så blir det inte lika roligt, och många trådar står länge utan att nån svarar på dem. Redigerat 16 November 2006 av Ebbard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Alltså,detta exempel var inte så bra. Jag,umberon moon,carttie,hotshot,mexox,dark zeebra och garafaringlove svarar ofta.Inte EN ENDA tråd är obesvarad i det forumet,kollla själv! Vad är en veteran eller vad du är sa? Edit:Glömde skriva med Dark zeebra. Redigerat 16 November 2006 av agiyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Agiyr: jepp, vi är ett "pokémon-team" :D men i andra trådar händer det rätt ofta, men Pokémon trådarna är några av dom mest svarade!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.