Hoppa till innehåll

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.

 

Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.

 

Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva!

 

So..

 

Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.

 

Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.

 

Då har vi helt olika defineringar på veteraner.

 

Själv tycker jag det flyter på ganska bra.

Vissa forum kanske behöver lite mer aktivitet, men i allmänt är det ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla med medlemsnr under 100 är vad jag kallar veteraner. Jag minns när det var fuskarna.nu och det var riktig aktivitet där. Onödiga regler och för lätt att få varningar. Man vågar ju knappt skriva!

 

So..

 

Det är simpelt. Mer frihet mer aktivitet. Lossa lite på reglerna för f*n

ajg håller med ta bort regel 13 och 11
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många som aldrig skriver i spelforumen vet inte hur stor aktivitet det är där. Som till exempel i Pokémon forumet: När jag var aktiv där för nåt halvår sedan skrevs där flera inlägg om dagen.

 

Ps. Att vi har för lite medlemmar är inte anledningen, att flera veteraner som 0014, Soffan och Rullis aldrig skriver längre är problemet. De riktiga forumiterna har redan lämnat sidan.

 

Bara för att du är medlemsnummer 76? :huh:

Har man gjort många inlägg och åstadkommit mycket är man en veteran inte om man har lågt medlemsnummer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...