Gäst Xarph Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Runescape suger Guild wars suger och wow ÄGER!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tada Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 har varken spelar wow elr gw så det får väl bli runescape som för övrigt äger xD wow är ju skit kul jag hatar rs/gw jag har ej wow men wow är skitkul ändå men smaken är som baken ,DELAD! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 wow är säkert bra men dety kostar. det enda spel jag hade kunnat tänkta mig är kanske final fantasy 11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 World of Wacraft är roligast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 gw e ganska kul,runeskräp suger,WoW äger. föresten borde inte detta vara på webbspel? ;) Vet inte riktigt ja tog wow forum efter som det handlar om det också men om det är fel så kan väll nån vara snnäll och flytta tråden :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 tror att det finns mer än 7 miljoner WoW spelare bara tänk efter i europa finns det nog fler än 7 miljoner WoW spelare och hur många spelar det då i USA :huh: Den flesta spelar i Europa så resten är nog runt Asien och USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Har alla spelen, och sj tycker jag att Guild Wars och WoW är nästan lika roliga, men men tröttnar nästan efter ett tag när men e högsta lvln 20 o.O i gw. Och WoW har bättre battlesystem, dvs man kan röra sej mer och använda mer skills. Ni kan nog gissa va ja tycker om Runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 wow! Gw är okej men runescape= crap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Guild Wars. Ni som säger att Guild Wars suger har antagligen aldrig spelat. Det är minst lika kul som WoW, och det spelar ju ingen roll att det finns mindre levels. Istället får man lära sig att kombinera rätt svärd/sköld etc efter motståndare. Det som är synd är att man inte kan träffa folk när man är ute och gör uppdrag, utan bara i städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...+warcraft&hl=en en film där dom jämnför rs med wow (vilket tycker ni ser roligast ut :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Guild Wars. Ni som säger att Guild Wars suger har antagligen aldrig spelat. Det är minst lika kul som WoW, och det spelar ju ingen roll att det finns mindre levels. Istället får man lära sig att kombinera rätt svärd/sköld etc efter motståndare. Det som är synd är att man inte kan träffa folk när man är ute och gör uppdrag, utan bara i städer. jaha, själv hade jag en lvl 20 etc innan ja började spela WoW GW suger i jämförelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg