mashemoto Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 håller med yantra men jag tycker oxå att det skulle vara kul med events men som sagt var det slöar ju ner forumet ganska mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hur kan det slöa ner forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 hallå alla sitter inte på en fin 2mbits uppkoppling hos morsan har jag bara 0,25 ibland kommer jag knappt in sidan Det är ju ditt problem alla kan inte tar hänsyn till dig <_< Men verkar inte som alla gilalr idden? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Även om alla gillar den så är det ändå admin som kommer med slutdomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 visst men varför skulle han göra det om ingen vill? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Varför inte göra om, till en ny skin på fuska? Halloween tema, lite svart orange med en pumpa jämter forum.fuska.se. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag gilar iaf idén väldigt mycket,kanske inte måste vara tävling på halloween men på jul och påsk tycker jag att det passar.Ett nytt skin,kan vara värt att testa,om det inte ser bra ut så struntar man helt i hela grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Halloween är ju slut nu (?) så ett höst-tema skulle vara bättre, sen ett vinter-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.