Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag hoppas nån moderator läser detta och skärper sig..men jag förväntar mig att nån mod bli arg och låser och så står det låst p.g.a onödigt tråd? Eller finns det nån vettigt mod som lägger en bra kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Tydligen inte ( :unsure: :visslar: Don't hurt me :visslar: :unsure: ) Redigerat 2 November 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Nu är det ju så att detta faktiskt är förbjudet på forumet: §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack.Visst jag tycker också denna regel är löjlig, men den finns ju faktiskt. Försök gå emot den först i stället, så vi blir av med den, demokrati åt folket! :P Förresten så finns ju redan min fina tråd som tar upp regel 1.3 och dessutom ligger i rätt forum. ;) Ett tips till alla som verkar blanda ihop, en moderat och en moderator är inte samma sak. :bah: Redigerat 2 November 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Din tråd och min e inte samma...min tråd handla om missförståelse och din om..olagligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag tycker trådarna verkar snarlika. Vad menar du med att min tråd handlar om olagligheter? Hur som helst så finns det fortfarande en regel mot snack om fildelningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 ok ehm..skillnaderna är ju att du undra varför man inte får snacka om fildelning..elelr har jag fel? I min tråd ville jag komma med budskap (lol) att alla torrentfiler inte är olagliga och bitcomet behöver ej vara olaligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Nu är det ju så att detta faktiskt är förbjudet på forumet: §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack.Visst jag tycker också denna regel är löjlig, men den finns ju faktiskt. Försök gå emot den först i stället, så vi blir av med den, demokrati åt folket! :P Förresten så finns ju redan min fina tråd som tar upp regel 1.3 och dessutom ligger i rätt forum. ;) Ett tips till alla som verkar blanda ihop, en moderat och en moderator är inte samma sak. :bah: <{POST_SNAPBACK}> Helt rätt. @Er Andra - Ska det vara så svårt att förstå? Prata inte om fildelningsprogram! Det är en regel, spelar ingen roll om den är löjlig eller inte. Det är en regel... Regler ska följas, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (Zimens @ 03/11-2006 14:19:55) Nu är det ju så att detta faktiskt är förbjudet på forumet: §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack.Visst jag tycker också denna regel är löjlig, men den finns ju faktiskt. Försök gå emot den först i stället, så vi blir av med den, demokrati åt folket! :P Förresten så finns ju redan min fina tråd som tar upp regel 1.3 och dessutom ligger i rätt forum. ;) Ett tips till alla som verkar blanda ihop, en moderat och en moderator är inte samma sak. :bah: <{POST_SNAPBACK}> Helt rätt. @Er Andra - Ska det vara så svårt att förstå? Prata inte om fildelningsprogram! Det är en regel, spelar ingen roll om den är löjlig eller inte. Det är en regel... Regler ska följas, eller? <{POST_SNAPBACK}> jag skulle tippa på att du inte använder cykel hjälm? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag snackar inte om fildelning FÖR SISTA GÅNGEN! Jag snackar om förhastande låsa trådar bara man nämner ett program som gör att man kan ladda ner torrent filer som EJ behöver avra olagliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Men är det svårt? "§1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack." Bittorrent är ett FILDELNINGSPROGRAM F.I.L.D.E.L.N.I.N.G.S.P.R.O.G.R.A.M Du får inte snacka om det, och det spelar f*n I MIG ingen roll om det handlar om lagliga torrents eller inte! Inget snack om det, vilket som! Redigerat 3 November 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 "en regel är en regel & en regel säger att man inte får prata om fildelnings program" själv tycker jag den är urlöjlig & att man borde få prata om det bara det inte är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Men det är ingen ide att tjata om hur urlöjligt det är. Jag tycker också det är lite lamt, men Admin kommer troligtvis inte ändra på den regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.