AntiVirus Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Kollar ni på vänner? Själv gör jag det.. Men visste ni att Vänner snackar fransca (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Kollar ni på vänner? Själv gör jag det.. Men visste ni att Vänner snackar fransca (Stavning?) Jag kollar på vänner, älskar serien asmycket. Det är en av de skönaste serierna som finns. Och det med att dom pratar franska, det är bara Phoebe som kan det ;) Redigerat 3 November 2006 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 :blink: Ska försöka hitta mer klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Joey kan ju också snacka franska *ironiskt* :P Ni har väl sett det avsnittet då han ansöker om en fransk roll? Det är det bästa avsnittet, enligt mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Joey kan ju också snacka franska *ironiskt* :P Ni har väl sett det avsnittet då han ansöker om en fransk roll? Det är det bästa avsnittet, enligt mig. :) Jag menar att Phoebe är den ända som kan det. Kallar du Joeys franska för franska, så kan spanska och engelska vara samma språk. Nej, men ärligt. Redigerat 4 November 2006 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ja, jag fattar det. Vet du vad ironi är, för jag skrev att jag var ironisk. om du inte vet vad det är så är det när man menar motsatsen till vad man säjer. Min lilla lipande gubbe var också ett tecken på att jag var ironisk på ett skämtsamt sätt. Hoppas det hjälpte dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag kollar på det när jag har tråkigt ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Tittar på det ibland, rätt kul program. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vänner är riktigt bra, men jag tycker nästan att Frasier är lite bättre ibland... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.