rikke Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 när ja gör avas på photoshop blir dem alltid större än 12 kB, finns det något brogram som gör dem mindre även fast kvaliteten blir bra? vet ej om det är rätt forums del, bara å flytta annars :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 när ja gör avas på photoshop blir dem alltid större än 12 kB, finns det något brogram som gör dem mindre även fast kvaliteten blir bra? vet ej om det är rätt forums del, bara å flytta annars :) Det beror på i vilket format du sparar dom. Tror du ska spara i GIF format, för att de ska bli mindre. Men jag är lite osäker, var så länge sen jag använde Photoshop. Testa lite olika format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) när ja gör avas på photoshop blir dem alltid större än 12 kB, finns det något brogram som gör dem mindre även fast kvaliteten blir bra? vet ej om det är rätt forums del, bara å flytta annars :) Alt+Ctrl+shift+s ^^ Då får du save for web . Ändra till JPEG Sen kan du se längst ner i vänstra hörnet hur stor bilden blir och den får bra kvalitet . Sen kan du ändra på Qaulity så den får rätt storlek . Den ska vara ca 11 kb där nere i hörnet för att de ska bli rätt ^^ Jag tror det var så .. : P Den ska ligga i Grafik & Programmering . Redigerat 4 November 2006 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 tack, spara som web funka perfa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.