Gäst Zenso Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Tja! :) Jag söker medhjälpare till ett spel! Jag själv kommer väll att hitta på ideér hjälpa till med allting! Det kommer inte vara ett specielt advancerat spel Jag letar: 1.Programerare 2st 2.Designare 2st 3.ideé fixare 2st Någon som kommer på något mer som kan behövas skriv det! B) B) Redigerat 4 November 2006 av Simonboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag kan vara idee fixare :) har ganska bra fantasi säger ialla fall min mamma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vad ska du göra spelet i? Game Maker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 RoxZ addar dig på msn vad har du med visst kan du la vara ideé fixare noproblem jag gör nog spelet i gamemaker! vet några som är bra på det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag kanske kan hjälpa till men då får du säga vad det är för sorts spel du ska göra. Alltså Plattforms spel first player shooter (tror jag att det heter) som CS och sådana spel.Du fattar antar jag...om det blir något inom ett område som jag kan hantera så hjälper jag till praktiskt,men annars så har jag mycket bra fantasi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 jag kan vara ide fixare, o kanske design (är dock inte nån direkt super talang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Idéfixare! :P Jag har ett onormalt stort fantasiförråd säger alla :blink: Redigerat 4 November 2006 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag kan vara med. Du får bestämma vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 (redigerat) Programerare 1.Outsider du kan vara programerare! 2.Vet ej någon! (Medion eller Data-Typen) Ideé fixare 1.RoxZ 2.alan.shalaji Designer 1.Apparat1230 (Min kompis) 2.Uzamaki Naruto Något övrigt som någon vill vara! Medion vad är du bra på! Alla som blivit valda, adda mig på msn [email protected] :lol: Redigerat 4 November 2006 av Simonboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Ok,jag har addat dig nu. Vad för slags spel hade du tänkt dig nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Tja igen! Jag hade tängkt mig ett spel typ som cs men inte alls lika bra gafik tror ni att ni kan fixa sådant??? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Edit såg att det var fullt :( Redigerat 5 November 2006 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.