Aegzor Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Jag har kommit på sak som skulle kunna förbättra fuska lite. Att om man trycker på en knapp i presentationen så ska man få veta dom senaste 15 besökarna. Förstår ni hur jag menar? Jag har inte sett nåt sånt här innan på fuska.. Föremålet ska man köpa eller få när man är VIP. Skriv vad ni tycker om idén. EDIT: Tror det redan finns en sån här knapp om man är VIP. Men aja, kunde vara bra om man kan köpa det i affären. //medion Redigerat 5 November 2006 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Finns redan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja, jag har editat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag tycker att det borde finnas även om man inte är FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0000 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ja. Orättvist typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Förstår egentligen hur man orkar betala en 20a för fuska VIP :P Och för att få 100,000fm hur mycket kostar det på Mobilen Tycker fuska är lite dyrt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det är dyrt men det är vekligen värt det, det varar ju en hel månad plus att man får tillgång till en massa extrafunktioner! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Att se vilka som besökt ens pres tycker jag borde vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 FuskaVIP kan man få gratis genom sin extralänk, se http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.