KillZone95 Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 vilket lag tycker ni är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Färjestad BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Elitserien: Färjestads BK NHL: Philadelphia Flowers (stavning) Nation: Kanada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Elitserien: Timrå Red Eagles NHL: Phoenix Coyotes Landslag: Sverige (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :( och? en i min klass hejar på frölunda o vi driver han till vansinne varje gång FBK o frölunda möts.. fast han hejar troget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :( Är oxå en Frölundait fast jag bor 43 mil ifrån gbg :gitarr: Redigerat 6 November 2006 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :( Mogna kompisar... folk gör också så då jag säger att jag hejar på Björklöven eftersom hela min skola typ består av Modoiter... :S Gilla vilka lag du vill om dina vänner retas kan du säga typ:"Ja men jag gillar dom och ni är bara avundsjuka som retas för att ni själva inte vågar heja på vad som helst". Eller nåt sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Elitserien: Timrå IK NHL: Anaheim Ducks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ja gillar atlanta i nhl :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :( Ska vi då diskutera hur det gick senast i Scandinavium ;) Var det inte Frölunda som vann med hela 3-0 på Fbk ;) Som det märks så håller jag på Frölunda i vått och torrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Skellefteå AIK :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.