Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 mycket svårt att säga...typ bra i någon sport :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Mekaniker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Programmerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Att göra någonting som ingen annan har gjort. Redigerat 8 November 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Att göra någonting som ingen annan har gjort. Filosofiskt. Ty Själv vill jag bli en kattburksdesigner, dag ut dag in skall jag i folkets tjänst designs och skapa kattburkar likt gud skapade vår jord. Sedan ska jag tappa en burk på handen som skur upp min hand, och frånsätter mig från mitt hårda yrke. Nu får jag tid att tänka på en dans karriär, jag solar varje dag för att bli mörkhyad, spelar saxofon och dansar som en kung. :kung: BURN BABY BURN! (Observera att detta är min dröm och inga fantasier). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Ja alla har ju sina egna tankar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Asså, jag har ingen aning om vad jag vill bli. :/ Det finns så mycket jobb i världen som man kan välja senare. just nu orkar jag inte ens tänka på jobb. :) Det är ju fkaitskt några år kvar tills det är dags för gymnasium. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Spelgud (ja, det är min dröm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Grafisk design inom datorn, tex Webdesign och eventuellt speldesign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Graiker(något inom grafik etc.) Sportkrönikör. Spela innebandy i Schweiz. Äga ett eget kafé där man känner kunderna och är omtyckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Största drömmen är ju att bli filmstjärna eller lyckad inom musiken. Skulle annars vilja jobba med media av något slag eller datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Åklagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.