rikke Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 lol, wasd ditt spel sög xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 har gjort ett spel nu :) Blind Spelet Skut.rar (väldigt dåligt & tråkigt :visslar: ) sedan ska jag kanske försöka göra ett där den säger "left" så ska man trycka på left annars dör man eller nått :P I vilket program ska man öppna spelet i??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det är i .exe, så du behöver inte något program för att öppna det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Svaret Tyresö söker är nog Winrar (www.rarlabs.com) Jag tog mig själv tiden att göra ett eget "spel för blinda", som fick heta "ListenUp!". Spelet går att spela med öppna ögon men det är designat för att spelas med stängda ögon. Du använder piltangenterna för att röra dig omkring, samtidigt studsar en boll (fast det vet ju inte de blinda :P) omkring, detta är då fienden. Det är murat runt omkring och du ska hitta ut, för det finns nämligen ett hål i väggen. Fienden avger ett pipande ljud samtidigt som hålet avger ett dunkande ljud. Volymen ökar på fienden och hålet ju närmare du kommer dem, för varje bana du klarar ökar bollens (fiendens) hastighet med 1. Lycka till. (BLUNDA!!!) Det finns 4 banor. Download ListenUp!.rar Redigerat 9 November 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.