YoyoHedgehog Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) Hej hej! Jag har en Nintendo DS men jag spelar mest FFTA (Final Fantasy Tactis Advance) på den inte DS spel. Jag bara undrar om någon annan här spelar det fortfarande och om nå'n gör det så undrar jag bara en sak. Hur får raserna nya jobb? Jag fattar inte, häromdagen kunde alla Moogles bli Jugglers helt plötsligt. :S Redigerat 6 November 2006 av Miss Sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 för att byta klass måste du uppfylla vissa krav, som säg en paladin måste ha 4 lvl fighter innan du kan changa och vissa klasser får du nog beroende på speltid och dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag tror du behövde spela 10 timmar för det (Minns inte riktigt spelar inte DS mer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Er? Jag har typ spelat 59 h. Men hur får man reda på de kraven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det finns på nätet. Det kan ha varit 100h med är inte helt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Men man får ju några i taget. Vad menar du då med att spela 100 h?? Och det finns många sidor på nätet. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 att du spelar 100 timmar menar han nog och bäst är att kolla här eller här den andra sidan är bättre men har mindre spelguider upplagda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 för att byta klass måste du uppfylla vissa krav, som säg en paladin måste ha 4 lvl fighter innan du kan changa och vissa klasser får du nog beroende på speltid och dylikt. Ja, så är det.det kanske finns fusk om vad man måste ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg