Hoppa till innehåll

Macintosh?


Rekommendera inlägg

MAC?!

 

 

Hatar mac!!!

 

Mac är det värsta jag vet!

Exempel:

Om jag nu går in till Elgiganten, så finns f*n ingen mac där!

Finns heller inga macspel där, skärmar, datorer, styrspakar, musar eller tandgentbord!!!

Resultat:

MAC ÄR URUSELT!!!

 

Bara skit!!!

 

!!!

 

//Apparat1230

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mac är ingen speldator! Det är en arbetsdator, så jag tror inte nån som jobbar på ett kontor och arbetar med en mac behöver nåt extreme game mouse and what so ever.

Men dock gillar jag själv PC mer eftersom jag inte arbetar så mycket på datorn

Redigerat av PoisoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså idiot är ett starkt ord men jag säger bara att om man jämför något man aldrig har provat och egentligen inte vet något och ändå kan dra en slutsats av det, då är man väldigt nära den gränsen...

 

Det finns några tusen spel så det är ju inte så värst mycket, men du skaffar mac för att du vill ha en bra dator, inte för att du egentligen ville ha en pc som du kan spela spel på.

 

Flyttar till övriga konsoller...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MAC?!

 

 

Hatar mac!!!

 

Mac är det värsta jag vet!

Exempel:

Om jag nu går in till Elgiganten, så finns f*n ingen mac där!

Finns heller inga macspel där, skärmar, datorer, styrspakar, musar eller tandgentbord!!!

Resultat:

MAC ÄR URUSELT!!!

 

Bara skit!!!

 

!!!

 

//Apparat1230

 

 

låt mig gissa, du har en mac va? :P

 

 

mac är som sagt innan en arbetsdator och en väldigt bra sådan men oftast är den inte bakåtkompitabel (var så förut iaf) så dom tappade massa kunder på det, men den är fortfarande bättre som "arbetsdator" än PC

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har nyss köpt WoW & det står att det fungerar på mac

 

eller inte att det fungerar men påsystem kraven står det att man måste 2000/XP men det står också att man kan ha Mac OS X 10.3.9 så WoW funkar nog på Mac :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...