agiyr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) En guide på alla egg grops: Innan guiden ska jag förklara lite om det här med "breeding". Till höger om Mauville city finns det ett pokemonhem,där är de två personer som sköter dina pokemon för en viss kostnad.Om man lämnat in rätt pokemon till pokehemet kan de två,om en är male(pojke) och en female(flicka) göra ett egg,ur det kanäcks en pokemon,det är samma pokemon som den pokemon man lämnade in som var female,men då lär den sig kanske attacker som den som var male har.T.e.x:Du lämnar in en Kapotops(male) och en Armaldo(female) och då får ddu en Anorith för att den som var female var Armaldo,men den har då fått en attack av den som är male,Rock Slide.Den attacken kan inte Anorith lära sig i vanliga fall! Den här guiden förklarar vilka pokemon du kan para ihop för att de ska göra egg,och innan pokemonen står det en text,det är vad gruppen heter: Amorphous: Grimer, Muk, Gastly, Haunter, Gengar, Koffing, Weezing, Misdreavus, Wobbuffet, Slugma, Magcargo, Ralts, Kirlia, Gardevoir, Gulpin, Swalot, Castform, Shuppet, Banette, Duskull, Dusclops, Chimecho. Bug: Caterpie, Metapod, Butterfree, Weedle, Kakuna, Beedrill, Paras, Parasect, Venonat, Venomoth, Scyther, Pinsir, Ledyba, Ledian, Spinarak, Ariados, Yanma, Pineco, Forretress, Gligar, Scizor, Shuckle, Heracross, Wurmple, Silcoon, Beautifly, Cascoon, Dustox, Surskit, Masquerain, Nincada, Ninjask, Volbeat, Illumise, Trapinch, Vibrava, Flygon. Dragon: Charmander, Charmeleon, Charizard, Ekans, Arbok, Horsea, Seadra, Magikarp, Gyarados, Dratini, Dragonair, Dragonite, Kingdra, Treecko, Grovyle, Sceptile, Swablu, Altaria, Seviper, Feebas, Milotic, Bagon, Shelgon, Salamence. Fairy: Pikachu, Raichu, Clefairy, Clefable, Jigglypuff, Wigglytuff, Chansey, Togetic, Marill, Azumarill, Hoppip, Skiploom, Jumpluff, Snubbull, Granbull, Blissey, Shroomish, Breloom, Skitty, Delcatty, Mawile, Plusle, Minun, Roselia, Castform, Snorunt, Glalie. Field: Rattata, Raticate, Ekans, Arbok, Pikachu, Raichu, Sndshrew, Sandslash, Nidoran[F], Nidoran[M], Nidorino, Nidoking, Vulpix, Ninetales, Diglett, Dugtrio, Meowth, Persian, Psyduck, Golduck, Mankey, Primeape, Growlithe, Arcanine, Ponyta, Rapidash, Farfetch'd, Seel, Dewgong, Rhyhorn, Rhydon, Tauros, Eevee, Vaporeon, Jolteon, Flareon, Cyndaquil, Quilava, Typhlosion, Sentret, Furret, Mareep, Flaaffy, Ampharos, Aipom, Wooper, Quagsire, Espeon, Umbreon, Girafarig, Dunsparce, Snubbull, Granbull, Sneasel, Teddiursa, Ursaring, Swinub, Piloswine, Delibird, Houndour, Houndoom, Phanpy, Donphan, Stantler, Smeargle, Miltank, Torchic, Combusken, Blaziken, Poochyena, Mightyena, Zigzagoon, Linoone, Seedot, Nuzleaf, Shiftry, Slakoth, Vigoroth, Slaking, Whismur, Loudred, Exploud, Skitty, Delcatty, Mawile, Electrike, Manectric, Wailmer, Wailord, Numel, Camerupt, Torkoal, Spoink, Grumpig, Spinda, Zangoose, Seviper, Kecleon, Absol, Spheal, Sealeo, Walrein. Flying: Pidgey, Pidgeotto, Pidgeot, Spearow, Fearow, Zubat, Golbat, Farfetch'd, Doduo, Dodrio, Aerodactyl, Hoothoot, Noctowl, Crobat, Togetic, Natu, Xatu, Murkrow, Skarmory, Taillow, Swellow, Wingull, Pelipper, Swablu, Altaria. Grass: Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur, Oddish, Gloom, Vileplume, Paras, Parasect, Bellsprout, Weepinbell, Victreebel, Exeggcute, Exeggutor, Tangela, Chikorita, Bayleef, Maganium, Bellossom, Hoppip, Skiploom, Jumpluff, Sunkern, Sunflora, Lotad, Lombre, Ludicolo, Seedot, Nuzleaf, Shiftry, Shroomish, Breloom, Roselia, Cacnea, Cacturne, Tropius. Human-Like: Abra, Kadabra, Alakazam, Machop, Machoke, Machamp, Drowzee, Hypno, Hitmonlee, Hitmonchan, Mr. Mime, Jynx, Electabuzz, Magmar, Hitmontop, Makuhita, Hariyama, Sableye, Meditite, Medicham, Volbeat, Illumise, Spinda, Cacnea, Cacturne. Mineral: Geodude, Graveler, Golem, Magnemite, Magneton, Onix, Voltorb, Electrode, Porygon, Sudowoodo, Steelix, Porygon 2, Shedinja, Nosepass, Lunatone, Solrock, Baltoy, Claydol, Snorunt, Glalie, Beldum, Metang, Metagross. Monster: Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur, Charmander, Charmeleon, Charizard, Squirtle, Wartortle, Blastoise, Nidoran[F]. Nidoran[M], Nidorino, Nidoking, Slowpoke, Slowbro, Cubone, Marowak, Lickitung, Rhyhorn , Rhydon, Kangaskhan, Lapras, Snorlax, Chikorita, Bayleef, Maganium, Totodile, Croconaw, Feraligatr, Mareep, Flaaffy, Ampharos, Slowking, Larvitar, Pupitar, Tyranitar, Treecko, Grovyle, Sceptile, Mudkip, Marshtomp, Swampert, Whismur, Loudred, Exploud, Aron, Lairon, Aggron, Tropius. Dessa pokemon kan inte breeda: Nidorina, Nidoqueen, Articuno, Zapdos, Moltres, Mewtwo, Mew, Pichu, Cleffa, Igglybuff, Togepi, Unown, Tyrogue, Smoochum, Elekid, Magby, Raikou, Entei, Suicune, Lugia, Ho-oh, Celebi, Azurill, Wynaut, Regirock, Regice, Registeel, Latias, Latios, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Jirachi, Deoxys. Water 1: Squirtle, Wartortle, Blastoise, Psyduck, Golduck, Poliwag, Poliwhirl, Poliwrath, Slowpoke, Slowbro, Seel, Dewgong, Horsea, Seadra, Lapras, Omanyte, Omastar, Kabuto, Kabutops, Dratini, Dragonair, Dragonite, Totodile, Croconaw, Feraligatr, Marill, Azumarill, Politoed, Wooper, Quagsire, Slowking, Corsola, Remoraid, Octillery, Delibird, Mantine, Kingdra, Mudkip, Marshtomp, Swampert, Lotad, Lombre, Ludicolo, Wingull, Pelipper, Surskit, Masquerain, Corphish, Crawdaunt, Feebas, Milotic, Spheal, Sealeo, Walrein, Clamperl, Huntail, Gorbyss, Relicanth. Water 2: Goldeen, Seaking, Magikarp, Gyarados, Chinchou, Lanturn, Qwilfish, Remoraid, Octillery, Carvanha, Sharpedo, Wailmer, Wailord, Barboach, Whiscash, Relicanth, Luvdisc. Water 3: Tentacool, Tentacruel, Shellder, Cloyster, Krabby, Kingler, Staryu, Starmie, Omanyte, Omastar, Kabuto, Kabutops, Corsola, Corphish, Crawdaunt, Lileep, Cradily, Anorith, Armaldo. Redigerat 9 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Tackar. Behövde faktist veta detta. Hoppas den blir klistrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Den är kopierad och ändrad men den va iaf bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) Av vad??Jag tog infot av serebii.net och skrev det ;) . Sedan skrev jag de i dex ordning. Redigerat 8 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 vad menas med att breeda? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag kkan ju skriva det i mitt inlägg längst uppe. PS:Vem anmälde mitt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Den var bra! Ps det var inte jag som anmälde det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Jag, jag skrev att den borde klistras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 ännu en gång,vad menas med att breeda? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 ännu en gång,vad menas med att breeda? <_< när man parar två kompatibla pokémon för att få ett ägg,(egentligen för att få en bra nature elr för att få egg moves) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 ännu en gång,vad menas med att breeda? <_< <{POST_SNAPBACK}> när man parar två kompatibla pokémon för att få ett ägg, (egentligen för att få en bra nature elr för att få egg moves) Eller för att skaffa sig en outvecklad Pokémon eller för att skaffa sig en Pokémon som man inte använt någon IV på eller för att helt enkelt träna en starkare pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Tack så jjjjjjjjättemycket jag har tänkt starta en tråd om det men nu vet jag det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg