Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 innan jag säger vad jag skrev i rubriken så undrar jag mascarpone och mascarphone jag blir knäpp (det finns en ganska ny nästan som heter mascarphone) Ja till saken hur ska vi fixa mer och spelintresserade folk till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Öhh reklamera på andra sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 innan jag säger vad jag skrev i rubriken så undrar jag mascarpone och mascarphone jag blir knäpp (det finns en ganska ny nästan som heter mascarphone) Ja till saken hur ska vi fixa mer och spelintresserade folk till sidan? Jag har redan gjort en sånhär tråd och angående MascarPone/MascarPhone är det en rätt känd forumit som har dubbelanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Till att börja med så behövs det nog mer aktivitet innan fler medlemmar för det finns ju en hel del nykomlingar men dom gör oftast bara ett eller två inlägg. Skulle behövas ngt som håller igång forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Använda extralänken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Använda extralänken? Baah Ripto du hann för mej :P. Redigerat 9 November 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 man man borde typ på 10fm när nån trycker på extra länken för typ ingen får 300unika klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Man får ju det,om någon trycker på länken till spelhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Man får ju det,om någon trycker på länken till spelhörnan. Är det inte tvärtom o_O.Eller ärre jag som fattat fel..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nepp,det är det inte :visslar: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.