Hoppa till innehåll

Castlevania

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Om ni inte visste det, så ska det komma en film baserad på den poulära spelerien Castlevania. Den ska heta Castlevania: Dracula Begins, och kommer någon gång under nästa år, antagligen under sommaren. Lite info är släppt, men den ska antagligen förklara om vad som hände mellan Belmont och Dracula.

Här finns lite info

Det är Paul WS Anderson som har gjort bl.a Resident Evil och Alien VS Predator-filmerna så jag vet inte vad jag ska tro... Men hoppas att filmen inte förstör de bra spelserierna!

post-47250-1163014115_thumb.jpg

Redigerat av Kabby
Skrivet

f*n vad coolt! :o

Nu äntligen kan världen förstå vad Castlevania är för något. Mitt favoritspel blir nu populärt! Fast man får ju hoppas att dom inte scewar upp hela skiten som med Alien VS Predator.

Skrivet
Låter intressant har inte spelat någon av spelen men har alltid velat det så en film kan kanske insperera mig att börja spela spelen. Bara den inte blir för hyper amerikansk eller ngt sånt.
Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Antagligen kommer den floppa ..... :(

Paul WS Anderson är inte bra på att göra film....

Men det ska bli coolt ändå!! :D

Skrivet (redigerat)

Har aldrig spelat spelen och har aldrig varit direkt sugen heller men om Paul gör film av spelen så ska jag se den. Jag är ju ett stort Resident Evil f*n och gillar filmerna väldigt mycket :P

Redigerat av sicworld
Skrivet

Har hört ett preliminärt releasedatum som är satt på den 1 October nästa år i USA.

OBS: Obekräftade uppgifter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...