Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Som rubriken lyder, Och får ni det oxså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Cookies får du, men inte spionprogram. http://www.fuska.se/ovrigt/cookies.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Men när jag söker Spionprogram så blir Cookisarna Spionprogram :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Cookies används för att spara inställningar på din dator. Ett exempel är auto-login, du märker om du rensar cookies att du måste logga in igen. Cookies används även av annonsörer på många siter för att se om du klickar på deras annonser. Cookies från fuska.se är helt ofarliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 okej, så att dom "Spionprogrammen" jag får från fuska.se är ofarliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Ja, de kan inte förstöra för dig på något sätt. Du kan lugnt surfa vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 ok, tack. måste bara övertyga min pappa, han är livrädd för Virus,Spionprogram etc.... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Haha, blev du helt paff av Google Analytics? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag blev helt paff när jag genom sökte datorn o hitta cirka 10-20 st tracking cookies fast det värsta med det va att en kom från runescape fast den behövs om man ska kunna spela gratis där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Vänta vänta vänta vänta? Är det sant som en del säger att Admin kan se vad alla går inn på? Isf, tycker jag det är vansinne han ska ine kunna se på allt jag går in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 han kan väl bara se vad vi går in på för furum delar osv. här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vänta vänta vänta vänta? Är det sant som en del säger att Admin kan se vad alla går inn på? Isf, tycker jag det är vansinne han ska ine kunna se på allt jag går in på. Nope, eller hur menar du? Allt som görs på fuska.se loggas, liksom på lunarstorm, fuska .nu, playahead, blip.se eller vad du nu vill, alla seriösa sidor med medlemsfunktion kör loggning och det på så mycket som möjligt. Det som går att se är t.ex. överföringar av fm, men knappast vilka ämnen du läser etc.Det finns inga cookies i världen som kan samla in data om vart du surfar utanför den domän som skapat den. Cookies kan bara kommas åt från den domän där den skapades och den kan inte göra något på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.