Autobahn Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 DRIV3R. Mycket buggar, ingen spelkänsla med mera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 ghost recon två e hur kasst som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Supraz Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 aa men mest suger juh bomber man :P :P :P :P:P:P:P:P:P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det där senaste Bond spelat till cubarna. fick med det till Xbox när jag köpte det, sög väldigt hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GodAmongInsects Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Ghostmaster: The Gravenville Chronicles Värsta smörja jag har kört. Redigerat 27 November 2006 av GodAmongInsects Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Robocop så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Tony Hawks Pro Skater 3 :S.Driver du med mig! Bättre grafik än på Halo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Xbox - Wreckless Gamecube - V-Rally 3 <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snyggingen Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Mitt sämsta spel är NeedForSpeed Undergroud det SUGER.....blir irriterad på de :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Airplane Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ghost recon-thunder island tror jag nog . Typ.. svårt att förstå,tråkigt,värdelöst. Sen är dom nyare spelen nog självklart bättre. Sen har jag några rallyspel som är rätt dåliga med >_< xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 mitt sämsta spel är james bond till nintendo:64. bästa spelet till n64:an är lätt pokemon stadium 1 ps har bara 3 spel till 64:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 mitt sämsta spel är worms 3D.....har spelat så mycket det så det börjar suga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg