ward9 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 mitt semsta spel är kingdom hearts mitt såmsta spel är kalle anka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 spy hunter ><.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 mitt sämsta spel är lego starwars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 mitt semsta spel är kingdom hearts Finns KH till XBOX??? BTW, mitt sämsta då jag hade XBOX var Hobbit eftersom det inte funkade så fort jag satte på det :S Men nu har jag inte XBOX längre eftersom jag sålde mitt men kanske ska köpa ett nytt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) fbq13 : Jag tror du ej har Xbox360 och Xbox för det skulle vara onödigt för jag tror du gör onödiga ämnen för du vill ha fuskarank men tillbaks till ämnet. Jag har hatt xbox och då var mitt dåligaste spel Halo 1. På grund av att jag har Xbox360 nu. Redigerat 13 November 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 OMFG OMFG OMFG OMFG HALO: CE DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg hur kan man säga nått sånt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Kan inte komma ihåg namnet men det är ett gammalt bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 hmm..typ nhl 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 The Getaway är lätt det sämsta spelet jag har. Det är ju helt idiotiskt att man ska ha frihet på spel när man inte har karta, en vettig kontroll eller en möjlighet att röra på sig utan att få poliser efter sig. Jag varnar er ifall ni inte är helt vrickade, har tappat en arm eller har oförklarigt dålig spel smak. KÖP INTE THE GETAWAY!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 VA?? Halo 2 äger ju! men well well, jag tycker att mitt sämsta spel är... Jet Set Radio Future... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 råkade fel kingdom hearts var på ps2 me mitt sämsta på xbox var flatout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg