Pelleelle Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag har snott några yu-gi-oh! kort från mina kompisar... med vilje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 jag har snott några yu-gi-oh! kort från mina kompisar... med vilje så ligist du e :o, jag vet nte, de finns många saker, slå nån som e mindre, dumpa en tjej på hennes födelsedag måste nog ta priset endå xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 har mobbat både en tjej ock en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Det elakaste jag har gjort kan jag inte komma på för tillfället, men jag är en väldigt ironisk person och det kan säkert vara att jag utan att mena det har sårat någons känslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Sparkat sönder en killes lår och slagit honom på käften under en fotbollsmatch. Ja jag blev avstängd och ja, jag bad om förlåtelse som jag inte fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Sparkat sönder en killes lår och slagit honom på käften under en fotbollsmatch. Ja jag blev avstängd och ja, jag bad om förlåtelse som jag inte fick. aj det gjorde nog ont ;) fast jag tyckte jag va elak när jag ramla ner från vår klätterställning i skolan på en i 3 an han fick näsblod och ont i ryggen :( fast jag va elak mot en tjej som sparka mig på kulorna då slog jag till henne fast jag tycker ändå hon va elak <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ja..hatar en tjej i våran klass...hon sparkar nästan alla killar på kulorna hon har damp...o ja säger det till hon för hon fattar inte att det gör ont..kanske inte elakt men jag kom inte på nått annat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Sparkat sönder en killes lår och slagit honom på käften under en fotbollsmatch. Ja jag blev avstängd och ja, jag bad om förlåtelse som jag inte fick. Jag har gjort ungefär samma sak: När jag spelade fotboll mot något lag,så var det en kille som drog mig i tröjan så fort jag fick bollen(han punktmarkerade mig därför hann han göra det varje gång jag fick bollen) hursomhelst domaren gjorde inget, så jag armbågade honom på näsan så att det rann blod när han drog mig i tröjan nästa gång,jag blev också avstängd och det är inget jag är stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) Har också en tjej som sparkar en på kulorna.. Får ùrban damp på henne. Vi brukar säga till henne, men hon fortsätter endå <_< Vi försökte prata allvarligt med henne men hon bara flabbade <_< Redigerat 11 November 2006 av CypernJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) edit Redigerat 11 November 2006 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Har också en tjej som sparkar en på kulorna.. Får ùrban damp på henne. Vi brukar säga till henne, men hon fortsätter endå <_< Vi försökte prata allvarligt med henne men hon bara flabbade <_< tvångs tröja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Sär skrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.