Pulpen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det leder ingenvart att skära sig, det enda sättet är att prata med tjejen. Jag tror att det reder ut allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag har också röda pricka rpå min vänster hand :P jag har också röda pricka rpå min vänster hand :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det leder ingenvart att skära sig, det enda sättet är att prata med tjejen. Jag tror att det reder ut allt. Och det tror du inte att jag gjort...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 oj ,sluta slå dig själv bara??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 oj ,sluta slå dig själv bara??? Oj, sluta skriva idiotiska inlägg. Har du en bra relation till dina föräldrar? Om du nu har, så tycker jag det skulle vara bra att prata med din mamma eller pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Kontakta nån psykolog eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Sluta misshandla dig själv.. Försök acceptera att hon inte e kär i dig, av vad jag har hört låter det som det iaf.. Ifall du inte kommer över det gå till en psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 (redigerat) ja, och om det är svårt att komma över kärleken, kan du tänka så här: Om du längtar efter någon riktigt mycket, kan det finnas någon som längtar lika mycket efter dig Redigerat 11 November 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 du gillar ju hon tjejen , tror du nånsin hon vill bli tsmns med dig om du misshandlar dig själv för du inte får va i samma grupp som hennne ? , ni går fortf i samma klass ! vad händer om ni blir tsmns o hon gör slut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.