Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag har en moppe en derbi xtreme sm 06 :ph34r: har lyckats krascha 1 gång och slog då en volt o bröt båda handlederna. De var j*vla gött, slapp skolan i 4 veckor :). Men sen när reparations räkningen på 8000 kr kom så var ja inte lika glad längre. öh lol det finns försäkring :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 nej hade bara halförsäkring och den täcker ej skador vid eventuell krock bara om nån snor den eller tekniskt fel så moppen brinner upp typ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Har redan en, den i fin som snus. Tvärr var det halt igår när jag körde te prao'en och slant ner för backen, då skadades växeln =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 *bump* Ni blir inte allt för sura nu va? Tänkte bara de kunde va kul å liva upp tråden igen nu när man snart ska köpa moppe^^ Men aja, jag är iafa vääääldigt sugen på en Rieju RS2. Dock är de nya väldigt dyra, men jag ska försöka leta upp en till bra pris! Annars är jag rätt inne på någon Speedfight... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Nej , jag vill inte ha en moppe , kan gott cykla... Redigerat 13 Januari 2007 av Pcplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Vill ha en moppe..Men vet inte riktigt vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 jag skulle inte vilja ha en moppe för det verkar ganska dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Baotians moppar e rätt billiga, ska själv skaffa en snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Har två stycken. En är min pappas gamla, någon sorts yamaha, och en är min morbrors gamla, sym jet (en eu-moppe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vad brukar en ny moppe kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vad brukar en ny moppe kosta? det brosspå vad det är för moppe eu moppe, vanlig moppe, begagnad, ny också vidare. Men en vanlig ny kostar väl mellan 15000-5000 kr skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 ok , Mars. Tror alla vill ha moppe men dom flesta avstår pgr av priset :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.