Hoppa till innehåll

Få Mf


MilliamFh
 Dela

Rekommendera inlägg

hej här kan du få upp till 5000 fm och det lägsta mesta du kan få är 1000 fm

det går till så här den som kan ficksa (detail maker) och (photoshop movie detail)

då ska ni säga vad det hetter så kan ni få fm :cool: och om ni har några frågor så skriver ni dom här men om ni har svaren så skriv ett medelande till mig

asså den som säger vart man kan ladda ner dom programen får vinnsten :cool:

 

 

asså vad sidan hetter där man laddar ner programen ok :cool:

 

snääla var med

Redigerat av milliamfh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det de ska göra då? Du kan ju knappast förvänta dig några svar om vart man ladda ner program som inte existerar, iaf inte "photoshop movie detail".

Sedan är det väl halvdiskutabelt hurvida de är lagliga att ladda ner eller inte, tyvärr kan jag inte låsa tråden utan att veta även om jag gärna skulle vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kan skicka mig ett exemplar av något av de programmen så tror jag dig. Men söker du på "photoshop movie detail" på google hittar du inte en enda träff på titeln som helhet. Dessutom finns det inte på adobe.com.

 

Vet du ens vad du ska ha det till och varför? Sedan kan du inte lova bort fm som du inte har, men det är en annan fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar ju inte som dina eftersökta program inte finns...

 

Snälla lilla vännen, om du tittar dig omkring och räkneliräknar efter hur mångelimånga som har sagt att det inte finns, och så jämför du det med hur många som har sagt att de finns, dvs din msn-kompis eller nåt. Du har aldrig i hela ditt korta liv ifrågasatt något som någon har sagt dig? Eller går du på att "den som säger det först har alltid rätt"?

 

Sedan så vill jag gärna i egenskap av moderator kontrollera så att du har de fm som du har lovat ut, detta enligt "Regler för tjänster och tävlingar". Kan du inte visa att du har de fm som du har angett som summa måste jag tyvärr låsa tråden (reglerna säger nämligen att minsta pris för tjänst är 50 fm, har du inte det så kan du inte göra en tråd om den tjänst för flera tusen fm.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast han kanske sms:ar in så han får fm då men inte vet jag. Men nico har rätt du måste ha dina fm sen.

 

Fråga din vän mag_net_. Han kanske skrev fel eller nåt....

 

Fast han kanske sms:ar in så han får fm då men inte vet jag. Men nico har rätt du måste ha dina fm sen.

 

Fråga din vän mag_net_. Han kanske skrev fel eller nåt....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...