philla kotte Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 min bror har sålt jultidningar och lyckats sälja till sig en x-box 360... min fråga är vilka spel ska man köpa?? han gillar bil spel ,sport spel och skjut spel som nfsu2 och fifa street. vilka spel är värda att köpa? //philip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Säg åt att han ska vänta tills nästa vecka, då släpps Gears of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ok,tack har någon nå fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Saints Row räcker länge och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 ok,tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke_nofear Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag köpte en 360 premium med ratt och pedaler och spelet testdrive unlimited i fredags riktigt kul spel men ganska svårt men jag kan ändå rekomendera det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 min bror har sålt jultidningar och lyckats sälja till sig en x-box 360... min fråga är vilka spel ska man köpa?? han gillar bil spel ,sport spel och skjut spel som nfsu2 och fifa street. vilka spel är värda att köpa? //philip Bilspel: Burnout, Need For Speed - Most Wanted, Test Drive unlimited, Forza Motorsport 2 Sport Spel: Table Tennis, Fight Night, Tony Hawk´s Project 8, Pro Evolution Soccer Skjut spel: Just Cause, Saint´s Row, Call of Duty Det finns många höjdare! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Halo 3 när det kommer ut ;'> Redigerat 13 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Halo 3 kommer att släppas i november nästa år! Aja till topic: Bilspel: PGR3, Burnout Revenge.. Är inte så mycket för bilspel så jag har inte så bra tips. Sportspel: Tony Hawk's Project 8 släpps på fredag (17:e) och verkar otroligt lovande. PES6 elr Fifa 07 verkar inte så dumma heller... Vet dock inte vilket som är bäst. CoD 3, Eller kanske CoD 2. Dead Rising är ett otroligt bra spel som håller länge.... Mest valuta för pengarna är iaf Dead Rising! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Gears Of War kommer också nu till fredag. Kanske svårt att få tag i ett exemplar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke_nofear Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag kan sälja mitt gears of war... var inte direkt överförtjust... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adamovich Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 :D min bror har sålt jultidningar och lyckats sälja till sig en x-box 360... min fråga är vilka spel ska man köpa?? han gillar bil spel ,sport spel och skjut spel som nfsu2 och fifa street. vilka spel är värda att köpa? //philip Du kan ju köpa det nya ridge racer eller Need for speed carbon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.