Hoppa till innehåll

Gamecubes Uppföljare


Arcanum

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel.

 

UPP TILL KAMP MOT PS2 OCH PS3

försäljarna räknar med att 33 miljoner mäniskor kommer vara fullständigt korkade och helt hjärndöda när ps3 släpps, ni förstår vad jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel.

Va bara 5 miljoner :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sacha

Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel.

 

UPP TILL KAMP MOT PS2 OCH PS3

försäljarna räknar med att 33 miljoner mäniskor kommer vara fullständigt korkade och helt hjärndöda när ps3 släpps, ni förstår vad jag menar

jag förstår ej vad du menar Kassler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

det ser lite mörkt ut för nintendo, men så är det ju i alla branscher, företag går i konkurs

Det är bara för att dom gjorde Zelda: The Wind Walker till ett tecknat spel! :angry:

Det borde sett ut som på Nintendo 64! Fast kanske lite snyggare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...