K.K. Slayer Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Uppföljaren ska heta Nintendo Nexus ne, de e en fejk.vi har redan gjort upp de här. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 bry dig inte om honom han kan ju inte ens stava till gamecube! über lol va kan jag inte se där uppe lillen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Den ska inte Heta Nintendo Nexus!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Vem har sagt något om "Nintendo Nexus" eller "Niintendo 5"? En mäniska ni träffa på gatan? Man ska faktiskt inte lita på alla saker folk säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Metroid prime 2 asballt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) När Game Cube inte hadde kommit ut så sa alla att det skulle heta Dolphin föresten visste ni att lite Dolphin prylar finns kvar i några spel? te x Olimarrs rymdskepp i Pikmin heter Dolphin Redigerat 15 Mars 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Nintendo Nexus kommer till 90% men jag vet inte om den blir en spel maskin, kan bli bara en DvD spelare eller ett gameboy, men en sak ä klar. Den nya Nintendo konsolen kommer att heta Nexus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel. UPP TILL KAMP MOT PS2 OCH PS3 försäljarna räknar med att 33 miljoner mäniskor kommer vara fullständigt korkade och helt hjärndöda när ps3 släpps, ni förstår vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel. Va bara 5 miljoner :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel. UPP TILL KAMP MOT PS2 OCH PS3 försäljarna räknar med att 33 miljoner mäniskor kommer vara fullständigt korkade och helt hjärndöda när ps3 släpps, ni förstår vad jag menar jag förstår ej vad du menar Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det ser lite mörkt ut för nintendo, men så är det ju i alla branscher, företag går i konkurs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det ser lite mörkt ut för nintendo, men så är det ju i alla branscher, företag går i konkurs Det är bara för att dom gjorde Zelda: The Wind Walker till ett tecknat spel! :angry:Det borde sett ut som på Nintendo 64! Fast kanske lite snyggare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg