Ravenger Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vad är eran favorit gubbe, favorit vapen, och favorit alt form? skriv här! :> min(a) favoritgubb(ar) är: Kanden, Trace, och Noxus. favort vapen: Omega Cannon (...) fast om inte den så är det nog Judicator , Volt Driver eller Imperialist :P tja alt formen jag tycker om mest är nog Triskelion, fast bara om man får in den bra. om man får en fullträff tar den ju 50 ENERGY, och för att om man är osynlig med triskelion medans nån tänker skjuta omega cannon mot en så överlever man. (Inte om dom gör fullträff så den far på dig!!) och syftet jag gillar med Judicator (om man är Noxus är SHADOW FREEZE, om du skjuter ner i marken med en uppladdad Judicator och du har din fiende framför dig så fryses den, detta når ÖVER HELA BANAN!, bara du inte har en vägg ivägen!) se länk så får ni en chock om ni inte vetat detta förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Favoritcharacter: Där skulle jag nog sätta Trace eller Noxus Favorit Alt form: Triskelion eller Spires (för att den kan gå på väggar) kommer inte ihåg namnet. Favoritbeam: Antagligen Volt Driver, för att den är snabb och tar mycket. Favoritbana: Combat Hall, Alinds Gateway eller Fuel Stack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Theodorwestin Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Orginal samus äger! :D :D :gitarr: :gitarr: Redigerat 12 November 2006 av Theodorwestin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 jag glömde säga; Morph Ball :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Character: Kanden, men Samus och Noxus lite också. Alt form: Stinglarva (Kandens) och Morph Ball (Samus). Weapon: Volt Driver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Favoritcharacter: Samus och Weavel (Weavel är min favorit fuskare :P) Favorit Alt form: Morph ball Favoritbeam: Omega cannon Favoritbana: Combat hall Hatar: Att man håler på att vinna men sen stänger dom ner >:@ Gillar: Att vinna :P Namn: Noobhunt Stjärna: * poäng 37 Redigerat 12 November 2006 av WiFiGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Favoritcharacter: Trace, Weavel och Sylux Favorit Alt form: triskelion, lockjaw och halfturret Favoritbeam: Imperialist, judicator och volt driver Favoritbana: Harvester Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 12 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Glömde säga Spire. btw favorit bana Combat Hall / Oubliette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg