Chainsawkitten Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Vet någon något ställe i Lund man kan köpa nitarmband?? Eller på internet??? Om internet vill jag veta om ni själva köpt där så att det är att lita på eller om det bara var första bästa träff på Google. :cry: Citera
Putside Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 Klart det är att lite på internet om inte sidan är jätteudda och på polska. Annars så kan du ju gå in i nästan varje klädaffär och gå till smyckeavdelningen så var det lätt fixat. Citera
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Skrivet 11 November 2006 jag har köpt snygga på Shock fasst i Gbg men dom har en hemsida sök på Shock på google så kommer den fram..=) Citera
Slasktratt Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 Shock finns även i Malmö, bakom Gustav Adolfs. Eftersom jag antog att du bodde i Lund. Citera
Selene Skrivet 12 November 2006 Rapport Skrivet 12 November 2006 Nitarmband kan hittas på: Shock-Store och Bluefox Citera
Chainsawkitten Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Bluefox verkar bra.. EDIT: Köpte därifrån Redigerat 13 November 2006 av Chainsawkitten Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.