TheOne Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Har ni några tips på vad jag kan göra för att levla fortare? Typ vet ni en jättebra quest eller så? Är en lvl 26 Night Elf Druid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ok bara 2 saker 1. var en shapshifting druid (du vet så man blir bättre som bear och cat) eller balanced (du bestämer själv föredrar jag shapeshifting) 2. gå till ett ställe fulle med enemys samma lv- 2 lv högre än du och bara döda dom hela tiden... helst så ska du leta upp något camp med massor med 2 lv mindle enemys än du och köra mot dom hela tiden. jag garanterar dig att du kommer lv up från 26-28 på 3 timmar om du gör detta hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Har ni några tips på vad jag kan göra för att levla fortare? Typ vet ni en jättebra quest eller så? Är en lvl 26 Night Elf Druid. Du kan dra till Southshore,Ashenvale,Stonetalon Mountains Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 När du har dingat lvl 28/29/30 ska du dra till STV (Stranglethorn vale). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Finns inget "snabbt" sätt att levla...bara nöta på med quests och instance. Snabbaste sättet jag vet är att kombinera grind-quests med instance runs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 yup, glömde säga att du kan ju göra Gnomeregan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Har ni några tips på vad jag kan göra för att levla fortare? Typ vet ni en jättebra quest eller så? Är en lvl 26 Night Elf Druid. stick till sukwood där finns de bra q i din lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Ja just det nu kom det fram! Tänkte inte på duskwood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Mm jag känner igen mig...efter ngra veckors end-game har man helt glömt bort alla lowbie zoner :P jag minns knappt vad jag gjorde på lvl 30-40...eller 20-30...men 10-20 minns jag XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 oh my god min kusin gjorde gnomeregan han höll på i flera timmar och han och hans party klarade inte det heller (för att vi var tvungna att gå och lägga oss) (klockan var runt 3 på natten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Grinda mobs i din level= power levling. Kanske 1-2 levels på 3-4 timmar. :cool: Jag använde det ass mycket på level 44-47 i tanaris (pirate camp) skit bra grind ställe. ok bara 2 saker 1. var en shapshifting druid (du vet så man blir bättre som bear och cat) eller balanced (du bestämer själv föredrar jag shapeshifting) 2. gå till ett ställe fulle med enemys samma lv- 2 lv högre än du och bara döda dom hela tiden... helst så ska du leta upp något camp med massor med 2 lv mindle enemys än du och köra mot dom hela tiden. jag garanterar dig att du kommer lv up från 26-28 på 3 timmar om du gör detta hela tiden bra tips;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg