TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 HeHeHe tenkte nog inte på det när jag skrev :P man har juh inte internet i bilen, isf rekomenderar jag.. typ Starcraft Broodwar lr nått sånt.. men säg inte att det är gammalt nu bara.. det är det men det är roligt och tar inte så mycket plats på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Här är min dator: Just nu har jag 12,16 Gb ledigt på C/ och på D/ har jag 5,3 Gb. 1,7 Ghz. 512 Ram. --------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ok.. isf får du plats med starcraft.. vet ej om Broodwar får platts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 omg affe, Man behöver inte enorma mängder av utrymme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.