CeZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Det går, fast ikonen blir bara svart :/ Citera
Filiandor Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Så det skulle gå att använda den som ikon sen eller? Redigerat 9 Januari 2007 av Filiandor Citera
Filiandor Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) dubbel inlägg! Redigerat 9 Januari 2007 av Filiandor Citera
NossLoad Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Vad komplicerat ni gör de för er... när jag gör ikoner går jag inte på PSP och sparar min bild som t.ex jpg lr nåt fast då när man ska spara så väljer du .jpg i menyn med format MEN du skriver .ico eller vad ikon formatet är. Funkar iaf för mig =) Citera
CeZ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Vad komplicerat ni gör de för er... när jag gör ikoner går jag inte på PSP och sparar min bild som t.ex jpg lr nåt fast då när man ska spara så väljer du .jpg i menyn med format MEN du skriver .ico eller vad ikon formatet är. Funkar iaf för mig =) Ikonen blir bara svart då? iaf. för mig. Citera
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Skrivet 14 Januari 2007 Bilden ser ut precis som en jpg fil ser ut bara att den har en suddig ram men det syns inte om du inte zoomar in till pixel storlek. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.