Inside Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Hej går det att spela Counter-strike ( Counter-strikes Xbox spel ) på Xbox360 Hjälp snälla. Ps. Jag undrar om det går att spela xbox counterstrike på xbox360. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tror att de har updaterat så att man kan spela Counter-Strike på ditt Xbox 360 nu som inte gick innan. Jag är dock inte säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Okej men vill se nån som e säker. Men tack för det som du skrev. Redigerat 15 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Hej går det att spela Counter-strike ( Counter-strikes Xbox spel ) på Xbox360 Hjälp snälla. Ps. Jag undrar om det går att spela xbox counterstrike på xbox360. tacksam för svar. Nej det går det inte <_< var glad för att det inte går... CS är det värsta fps spel man kan tänka sig på konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Hej går det att spela Counter-strike ( Counter-strikes Xbox spel ) på Xbox360 Hjälp snälla. Ps. Jag undrar om det går att spela xbox counterstrike på xbox360. tacksam för svar. Det går att spela XBox spel på XBox 360, själv har jag Halo 2. Det kommer uppdateringar ibland, i den första finns den. Om du har internet connection på din 360 så har du nog den redan om du har accepterat att ladda den. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Okej tack för svar men behöver mer för att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Ja det går har provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.