limmo Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Vad gör man med hjulet i Affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 man köper det och sedan säljer det, en samlargrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 aha ok aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Om du kikar i FM forumet så kan du se några rubriker med namnet Hjulauktion. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evilsheep Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Om du ville veta så är dom dära hjulen rätt dyra dom börjar med start pris t.ex 300 FM sen får andra säga över typ 350 400 500 Och sen SÅLT! så säljer han de för 500 fatatr du så man ska inte köpa tycker jag jag säljer mest :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Nästan,men trådstataren säger ett slutdatum,då måste akutioner sluta även om högsta budet ligger på tex 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) men i affären kostar det bara 10 fm. edit: internet blev sjukt i posta texten 2 gånger sjukan Redigerat 17 November 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Ja,men det hgår int eatt köpa,bar en speciel dag.Annars står det slutsålt.Det är så många som är inne den dagen att det nästan är omöjligt att få tag i hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Ja, bara för att alla väntar spänt på när det står 0.1 veckor kvar så kollar nästan alla i affären mycket. Jag hade otur förra gången, det var en som hann nån minut före mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Nästan,men trådstataren säger ett slutdatum,då måste akutioner sluta även om högsta budet ligger på tex 300. varför säljer man dom så dyrt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Därför att de är sällsynta, svåra att få tag på kanske är rättare sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Vad gör man med hjulet i Affären. Kolla min tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.