Shaddy Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag gillar Hurleys återkommande replik i Lost: - Doode... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 "-Dude, where's my car? -Where's you're car dude? -Dude, where's my car? -Where's you're car dude?" fråd, Dude, Where's My Car? underbar film dedär :D haha de finns en annan skön konversation med : - Dude we got a tatos - what does mine say ? - sweet, and mine ? - dude, and mine ? - sweet, and mine ? - dude, and mine ? - sweet, and mine ? - dude, and mine ?. överbra film :D kom på nårra till ! pirates of the carribean - you will always remember this day as the day that you almost caught kapten jack sparrow ! sagan om kunungens återkomst, i slutscenen när alla bugar för den nya kungen, aragon, o hoberna bugar : aragon - friends, you bow for no one ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 @VK:Finns ju ingen bättre film :D "My mom always said that life is like a box of choclate, you never know what you gonna get" från Forrest Gump... Från "Napoleon Dynamite" Mayby I will, Gosh! så skön film de me^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 "-Dude, where's my car?sagan om kunungens återkomst, i slutscenen när alla bugar för den nya kungen, aragon, o hoberna bugar : aragon - friends, you bow for no one ! <{POST_SNAPBACK}> Än denna då när Legolas dödat en Olifant. "-That still only counts as one!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Mama always said life was like a box a chocolates, never know what you're gonna get. I från Forrest Gump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Det här kan stavas hur som helst men: Jippi kay ey motherfucker (Die Hard) Den är skön :D Sen en klasiker: -Asta la vista Baby! Från Terminator och -Luke I'm your father. Från Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 National Treasure: Ian - We could burrow it ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Starwars: May the force be with you Wipe them out, All of them. I will make it legal Fear is the path to the Dark Side. Fear leads to anger; anger leads to hate; hate leads to suffering Spiderman: With great power comes great responsibility Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 There is only one Lord of the Ring, only one who can bend it to his will. And he does not share power. What is this new devilry? A Balrog. A demon of the ancient world. This foe is beyond any of you. Run! You must remember, the Ring is trying to get back to its master. It wants to be found. Even the smallest person can change the course of the future. Alla citaten är i från Sagan om ringen triologin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Från Billy Elliot Pappan - "He got in! He got fucking in!" Gubbarna - "The strike is over." Man måste se filmen för att fatta. Och med den där sköna dialekten dom har så är det f*n überbra. Redigerat 17 November 2006 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 "One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Austin Powers Grovy baby, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.