Wico Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Hej jag undrar om du har mest orginal eller mest ej orginal spel till din dator. Själv har jag nog mest orginal spel. Skulle vara kul om ni kunde gissa på hur mycket pengar ni spenderat på bara spel. Jag har minst köpt spel för: 2.000 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Får jag bara fråga vad du menar med original? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Har nog köpt spel för minst 10 tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) Får jag bara fråga vad du menar med original? Hur ska man förklara detta då... Om jag säger så här: Orginal: Du ska bara behöva en skiva inte något annat du ska ha skivan i cdn om spelet ska funka. Ej orginal: Typ kanske begangnade spel eller något som typ pirat spel. Redigerat 15 November 2006 av SoftTower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Mest "pirat"-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 ååkeej.... jag har iaf köp spel för minst ett par tusen. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Ni kan väl försöka skriva båda sakerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Tror nog att jag har mest ickeorginal faktiskt. Har nog köp spel för ett par tusen ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Onödig tråd då de som inte har orginal likväl kan bli varnade för §1.22 - Att antyda att man äger något olagligt som Warez eller liknande. - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg