Kuzune Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag äger han med en en glas burk eller förstört biggaron sword. Det måste vara en av de lättaste bossar jag mött i ett spel Han menar nog på Ganondorf. man kan slå tillbaka bollarna han skjuter med en flaska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 aaa... jag har provat det... det e rätt kul men sen måste man dra svärdet direkt så det e bättre att använda biggorons sword på ganondorf också... för då kan man slå iväg hans energiklot med en lång räckvidd mellan en själv och energiklotet för att biggorons sword är så långt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag äger han med en en glas burk eller förstört biggaron sword. Det måste vara en av de lättaste bossar jag mött i ett spel Han menar nog på Ganondorf. man kan slå tillbaka bollarna han skjuter med en flaska VA? går det verkligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 testa istället för att fråga ;) jag ska också testa när jag kommer till han.. (är i skuggsigillet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jajaja,,,men jag har liksom aldrig tid med att spela n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg