Hoppa till innehåll

Övernaturliga Saker.


Gäst vafan
 Dela

Rekommendera inlägg

ok, har missförstått det hela :lol:

 

Men idag när ja körde SA,så var jag uppe på mount chiliad nån gång på natten.Plötsligt börjar det lysa på toppen av mount chiliad?!Den stunden varade i ungefär 5 sekunder...

Vad var det för någånting?!

 

Kan ju vara något konstigt bugg... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Faktist om det händer mysko grejer som att börja brinna eller något liknande så kan det vara att man lyckats slå in en okänd kod eller så är det en väldigt konstigt föremål som får saker som bilar att sprängas och sånt?????vad vet jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett en spökbil utan förare som försökte sabotera ett stunt för mig! När jag öppnade bilen så slog CJ nån osynlig man i bilen! Helkonstigt.

 

En grej till som har hänt för mig är när jag hade klarat uppdraget Stowaway fällde jag ut fallskärmen fort och sen lossade mig ifrån den! Åkte ner i luften länge och när jag äntligen kom till marken så landar jag på en reklamskylt! Jag skadades ganska mycket men överlevde! Jag åkte ner väldigt, väldigt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i sista världen så finns ju ett hotel som är format som en pyramid.

I en byggnad FÄRG: orange som ligger intill finns det balkonger utan dörr eller fönster.

Ja landade där med en Jetpack och kunde kliva in i huset.

Allt blev bara genomsynligt och där fanns annars inget att se... B)

Redigerat av thecheater
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

ok, har missförstått det hela :lol:

 

Men idag när ja körde SA,så var jag uppe på mount chiliad nån gång på natten.Plötsligt börjar det lysa på toppen av mount chiliad?!Den stunden varade i ungefär 5 sekunder...

Vad var det för någånting?!

 

Eller så kan det ju vara ett flygplan som var högst upp och glänste lite. (körde för bi)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

jag har sett många buggar på Xbox.

Jag och 1 kompis brukar spela det..

 

Ibland flyger det ner massa flygplan.

 

jag minns 1 gång när jag dog..sen när jag va vid sjukhuset va jag i den döda formen (att man ligger ner ) och kunde röra mig xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i sista världen så finns ju ett hotel som är format som en pyramid.

I en byggnad FÄRG: orange som ligger intill finns det balkonger utan dörr eller fönster.

Ja landade där med en Jetpack och kunde kliva in i huset.

Allt blev bara genomsynligt och där fanns annars inget att se... B)

 

Där har jag med varigt, konstigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...