Hoppa till innehåll

Övernaturliga Saker.

Gäst vafan

Rekommendera inlägg

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag har varit ute och kört så har det hänt att bilar och motorcyklar varit "nedsjunka" i vägen till hälften. När man kör på dom försvinner dom ibland...

Oche n grej till! När jag var uppe på det stora berget på San Fierro så reste sej min bil upp på bakhjulen!! Konstigt...

Och ibland kommer det ett flygplan och kraschar! Har hänt mitt i stan en gång, och en gång försvann allt vatten i havet.

Har plåtat lite...

Redigerat av Cuba Cola
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En rolig sak som jag gjorde en gång (inte övernatuligt eller nånting sånt) var att jag gjorde en loop nära den högsta byggnaden i Los Santos. Jag gjorde loopen över tornet (byggnaden) och så krashade jag upponer. Det blev som empire state building eller nu vad den där byggnaden i New York hette(men byggnade/tornet) rasade inte...... ).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheTruth

dom flesta såg negativa ut...förutom den sista för det har hänt mej också...

bilen vid mount chilliad finns väl int ens med i spelet?eller int har jag sett en bil med såna fälgar(STAVNING)...planet å bilen halvt ner i jorden är sanna...

I detta fall negativa menar jag overkliga...

Redigerat av TheTruth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheTruth

ok, förlåt för missuppfattningen=(visste att du hadde moddat dit en bil å då trodde jag att du också hade moddat dom andra sakerna=)sry...Men är vatten grejen sann?

Redigerat av TheTruth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

när man dansar då ska man skriva upp koden för pengar. Då ska det öka det dubbla än vad koden ska vara. (Jag har inte testat det men hört det på en annan sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...