Northwest Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 vid motor vägen i flint county vid havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) När jag har varit ute och kört så har det hänt att bilar och motorcyklar varit "nedsjunka" i vägen till hälften. När man kör på dom försvinner dom ibland... Oche n grej till! När jag var uppe på det stora berget på San Fierro så reste sej min bil upp på bakhjulen!! Konstigt... Och ibland kommer det ett flygplan och kraschar! Har hänt mitt i stan en gång, och en gång försvann allt vatten i havet. Har plåtat lite... Redigerat 25 Februari 2007 av Cuba Cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) helften såg negativa ut...förutom den sista för det har hänt mej också... Redigerat 28 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 En rolig sak som jag gjorde en gång (inte övernatuligt eller nånting sånt) var att jag gjorde en loop nära den högsta byggnaden i Los Santos. Jag gjorde loopen över tornet (byggnaden) och så krashade jag upponer. Det blev som empire state building eller nu vad den där byggnaden i New York hette(men byggnade/tornet) rasade inte...... ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 dom flesta såg negativa ut...förutom den sista för det har hänt mej också... Vadå "negativa"? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) dom flesta såg negativa ut...förutom den sista för det har hänt mej också... bilen vid mount chilliad finns väl int ens med i spelet?eller int har jag sett en bil med såna fälgar(STAVNING)...planet å bilen halvt ner i jorden är sanna... I detta fall negativa menar jag overkliga... Redigerat 28 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Bilarna på bilderna är moddade! Nedladdade från internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) ok, förlåt för missuppfattningen=(visste att du hadde moddat dit en bil å då trodde jag att du också hade moddat dom andra sakerna=)sry...Men är vatten grejen sann? Redigerat 28 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vart finns taxin som ska åka omkring i öknen? Och vart finns telefonen som ska ringa i öknen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Vattengrejen är sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 när man dansar då ska man skriva upp koden för pengar. Då ska det öka det dubbla än vad koden ska vara. (Jag har inte testat det men hört det på en annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 var har du hört de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg