Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag undrar om myten med att om man går med oknutna skosnören är det farligt, är det sant? Jag spammar inte, jag vill verkligen veta!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 vet inte rikigt men om man har riktigt otur så snubblar man på dom och bryter nacken men de e typ 1 på flera mille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Då måste man ha riktig mega super otur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag hadde o-knutna snören och jag snubblade. Men farligt va de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Det var tur det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag ramlade och slog ut en tand som nästan var lös, men det är typ 1 på 1003849 tt du bryter nacken.... men man kan ju aldrig vara riktigt säker.... det ÄR större chans att en stor meteor krossar jorden när du läser detta (bevisat)... det är större risk att jorden förintas innan 2012 än att du blir träffad av blixten också... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Man kan bli stäffad av blixten i princip hur ofta som hellst. Bara du står på en speciell plats :P Visst kan man rammla av oknutna skosnören. Jag har snubblat et flertal ggr. Har dock aldrig slagit mig hårt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag menar inte om man ramlar, jag menar att vuxna säger att man skadar foten, så man kan bryta den lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Springer du med oknytna skosnören så är risken faktiskt ganska stor att du skadar dig "mer än lite" om du snubblar. I värsta fall hinner du inte ta fram händerna och ditt ansikte skrapar i assfallten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Har inga skosnören på mina skor eftersom jag har vance :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 asså, jag menar att man går med oknytna skor, förstörs foten då? jag skackar inte om att snubbla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jag gjorde det ett tag och jag fick så j*vlar ont i foten av det eftersom att jag var tvungen att vrida foten så att jag inte skulle tappa skorna så jag tycker inte att det är en myt.... e det ett bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.