Gäst newnameguy Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Jaja, ska gå rakt på sak. Vill ha tips på bra låtar jag kan köpa. Nu ska jag definera mig själv. Jag vill inte ha tips om : Pop, Deathmetal/Eller liknande, Jätteskrikiga låtar, Jazz, Och typ sånna saker. Jag vill ha tips på : Emotinal Hardcore, Rock, Klassisk musik (Typ som gudfadern, med inte den.) eller typ artister som sjunger ganska lungt (undantag=Bosson-lungt) Kom med seriösa förslag. Ni kan även få en liten belöning, om jag tycker om låten/låtarna. Redigerat 17 November 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Gary Jules-Mad world och Alphaville-Forever young. De är bra och ganska lugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Mina favorit-låtar just nu (passar in lite i krav) Sonata Arctica - My Land länk (Rock) Pakito - Moving on stereo länk (Techno) Sedan är det Eminem med shake that som du säkert redan har hört men det är ju pop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger, den tröttnar man aldrig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Gary Jules - Mad world ^ btw, Hardcore = Skrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 U2 & Green Day - The Saints are Coming... (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Egenligen vad som helst med Pink Floyd... Låtar som "Wish you where here", Us and Them", "Hey You" mm. är lugna och skön, finns så klart fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.