Hoppa till innehåll

Missingo

Rekommendera inlägg

Ja, som rubriken lyder. men denna tråden är lite annorlunda. Vad tror ni missingo är förnågot?? Jag tror inte det är en bug elr någon sorts fel i spelet. jag tror det är den gömda starkaste pokemonen av alla istället för mew. Missingo är nog igentligen ingen pokemon. Men jag tror det är som om man skulle hitta en mewtwo sen så kommer en annan legendarisk pokemon fram när man klarat spelet. jag har träffat missingo på Pokemon gul, och det hände efter att jag klarat hela spelet. men om folk träffat missingo innan de klarat av åtminstone elite four så kanske de är ett fel. men man tycker det inte ska finnas något i pokemon gul elr blå/röd. Eftersom pokemon Grön kom ut först av alla spelen. dessa spelen var tidiga ungefär 1995 elr ngt i japan till det gammla gameboy(den gråa). Så det borde ju igentligen inte finnas i pokemon gul/blå och röd om det var en bug. då borde de ha fixat saken. Ha de gött alla! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Missingno är en pokemon som japanerna ville ha,men sedan så ångrade de sig och al dit en annan pokemon,sedan gjorde se VÄRLDENS STÖRSTA TABBE!!!

De glömde att ta bort missingno från spelet.Då denna pokemon bara finns i G/B/R så diskuteras de inte här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kalphiteQ: jo, det var exakt vad dem gjorde. vilket naturligtvis är otroligt klantigt men på ett sätt kul att ett sådant företag som nintendo även kan göra bort sig :D XD

viko550: där är det inte att dem glömt ta bort honom! utan att när det blir fel i spelet och då e det inte MissingNO utan helt enkelt bara ett fel i spelet för då e det ju bara ?????? så det står att den heter typ ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kalphiteQ: jo, det var exakt vad dem gjorde. vilket naturligtvis är otroligt klantigt men på ett sätt kul att ett sådant företag som nintendo även kan göra bort sig :D XD

viko550: där är det inte att dem glömt ta bort honom! utan att när det blir fel i spelet och då e det inte MissingNO utan helt enkelt bara ett fel i spelet för då e det ju bara ?????? så det står att den heter typ ^^

jag har själv game shark och när man fångar han så heter han bad egg och det är en bug. Han är ett lika stort virus som misngNo han kan förstöra spelet och om egget klecks så blir det bara värre pokemonen kan blir delade på älften, människor kan se ut som vatten berg m.m, filen kan raderas. har varit med om allt det :( bara för att jag använde för mycket koder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...